donderdag 19 februari 2015

Mijn GKB is per 2 maart vernieuwd!

Vanaf 2 maart a.s. kunt u gebruik maken van onderstaande uitbreidingen. 

Wat verandert er precies voor u?

Nog veiliger inloggen
Vanaf 2 maart logt u nog veiliger in op uw Mijn GKB

Zelf geld opnemen uit uw reservering Vrij Opneembaar
Op de pagina Reserveringen kunt u geld opnemen uit uw reservering Vrij Opneembaar

Verbeterd bij-en afschrijvingen overzicht
Verbeterde leesbaarheid door nieuwe vormgeving
Direct te printen

Uitgebreid zoeken in af- en bijschrijvingen
Direct zoeken in uw overzicht van af- en bijschrijvingen
Overschrijvingen selecteren op type
Zoeken op bedrag
Zoeken binnen een bepaalde periode

E-mailadres wijzigen
Zelf uw e-mailadres wijzigen in uw persoonlijke gegevensoverzicht

Uitgebreide informatie budgetopdrachten
Per budgetopdracht inzicht in eerste betaling, doorbetalingen en een eventueel maximum te betalen.
Handleiding
In uw Mijn GKB-account en op onze website (www.degkb.nl) vindt u onder het tabblad Mijn GKB een volledige handleiding van MijnGKB.

Klik hier voor de handleiding MijnGKB 
Wij wensen u veel gemak van uw vernieuwde Mijn GKB (let op! Vanaf 2 maart a.s.)

Mijn GKB Helpdesk
Kunt u in de Handleiding Mijn GKB geen antwoord vinden op uw vraag? Bel ons dan op het speciaal hiervoor beschikbaar gestelde telefoonnummer 0592 - 366 070. Ons helpdeskteam helpt u dan verder.